Doprava zdarma na Slovensko pri nákupe nad 49 EUR.

Ako vymeniť, vrátiť alebo reklamovať tovar?

Pri vrátení a výmene tovaru je v prvom rade potrebné vypísať náš formulár ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (Stiahnuť formulár).
Spolu s tovarom je potrebné odoslať formulár o odstúpení od zmluvy a doklad o kúpe (faktúru), ktorá Vám bola doručená spolu s Vašou objednávkou. Bez týchto dokladov Vám výmenu či vrátenie tovaru nie sme povinní akceptovať.

 


VRÁTENIE TOVARU

V zmysle ustanovenia § 7 zákona (zákon č. 102/2014 Zb.) o ochrane  spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom alebo jeho kópiou o kúpe doručený predávajúcemu. Pri odstúpení od kúpnej zmluvy kupujúcim spotrebiteľom v lehote 14 dní má kupujúci právo odstúpiť bez akejkoľvek sankcie, tým nie je dotknutý nárok predávajúceho na úhradu nákladov spojených s vrátením tovaru. Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť celú sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy prevodom na váš bankový účet. Kompletné podmienky vrátenia tovaru nájdete v obchodných podmienkach: https://www.doria.sk/sk/obchodne-podmienky/


POSTUP PRI VRÁTENÍ TOVARU:

Existujú dve možnosti na vrátenie tovaru:

1. JEDNODUCHÉ VRÁTENIE CEZ PACKETU / ZÁSIELKOVŇU
Náš e-shop ponúka službu, ktorú si však musíte zakúpiť vopred spolu s objednaným tovarom. Po vytvorení a odoslaní objednávky už nie je možné službu dodatočne zakúpiť. V prvom kroku v košíku je potrebné zakliknúť službu Jednoduché vrátenie tovaru cez Packetu / Zásielkovňu v hodnote 1,20€. Ak Vám následne zakúpený tovar nebude vyhovovať, na Váš e-mail Vám pošleme kód, ktorý spolu so zásielkou odovzdáte na ktorejkoľvek pobočke Packety/Zásielkovne. Neplatíte tak už žiadne ďalšie poplatky. O kód môžete požiadať e-mailom na objednavky@doria.sk

2.ODOSLANIE ZÁSIELKY NA VLASTNÉ NÁKLADY
Nevyhovujúci produkt odošlite zabalený do vhodného obalu prostredníctvom Slovenskej pošty ako doporučený balíček na našu adresu. Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať!

Adresa pre zaslanie tovaru:
Doria.sk
Športové 1073/6
900 61 Gajary SR

 


VÝMENA TOVARU

• Právo na výmenu nepoškodeného a nenoseného tovaru platí do 30 dní od jeho prevzatia.
Pri výmene tovaru je potrebné vytvoriť si novú objednávku v e-shope. Do poznámky nezabudnite uviesť "VÝMENA TOVARU" a číslo objednávky, z ktorej tovar vraciate.
• Tovar následne odošlite zabalený do vhodného obalu prostredníctvom Slovenskej pošty, ako doporučený balíček na našu adresu. Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať!
Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru.
• Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu.
• Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. 

 


REKLAMÁCIA TOVARU

V prípade, že chcete tovar reklamovať, kontaktujte nás prosím ohľadom poškodeného tovaru e-mailom na objednavky@doria.sk. Popíšte nám problém s tovarom a ak je to možné, pošlite nám aj fotografie poškodeného tovaru. My Vás budeme následne obratom kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
• Vaša reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru.

 


POZOR: Výmena tovaru či vrátené peniaze Vám budú len za podmienky, že tovar nebol používaný! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. znečistenie, poškriabaný tovar, rôzne vône napr. parfum a iné..) Tovar Vám obratom odošleme späť na Vašu adresu, kedy budete povinný preplatiť náklady na dopravu vo výške 3,-€ s DPH!  Po preskúmaní neporušenosti tovaru Vám bude suma za tovar vrátená na Váš bankový účet. Kompletné podmienky vrátenia peňazí nájdete tu: https://www.doria.sk/sk/obchodne-podmienky/


UPOZORNENIE: V prípade ak ste v našom obchode využili službu GRAVÍROVANIA alebo Vami zakúpený tovar bol zhotovený či upravený na mieru podľa Vašich predstáv, jeho vrátenie alebo výmena tovaru už nebude možná. V tomto prípade sa jedná o tovar vyrobený na mieru len Vašim potrebám a nebolo by možné ho znovu zaradiť do ponuky a ponúknuť inému zákazníkovi.

Podľa § 7 zákona č. 102 z roku 2014 spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
a) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
b) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.


V prípade ďalších otázok a pre viac informácií nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom objednavky@doria.sk alebo telefonicky +421 908 578 051.

Radi Vám poradíme.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie